🔴اقتصاد کیش-دکتر سید علی آقازاده؛ مدیرعامل شرکت آب و برق کیش در جریان برگزاری پنجمین نشست با بومیان جزیره کیش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات شرکت آب و برق کیش خصوصا در دوران جنگ تحمیلی سوم بر توجه بر توسعه زیر ساخت ها در حوزه آب و برق جزیره و رفع نیازمندیها و مشکلات بویژه جامعه محلی کیش تاکید کرد. وی در این نشست سخنان و مشکلات بومیان را شنید و در خصوص برخی مشکلات جاری دستوراتی را صادر کرد. وی با اشاره به افزایش 4 برابری تعرفه ها در حوزه خدمات و قطعات مورد نیاز شرکت آب و برق کیش گفت: با توجه به نداشتن حمایت دولتی و عدم اختصاص سوبسید به شرکت آب و برق کیش برای تامین هزینه ها بناچار ناگزیر به افزایش تعرفه ها هستیم؛ در غیر اینصورت با فرسودگی تاسیسات شبکه و ناپایداری زیرساخت ها به مرور زمان روبرو خواهیم شد و فرصت امکان توسعه زیر ساخت ها از ما سلب خواهد شد./اقتصاد کیش
دکتر سید علی آقازاده؛ مدیرعامل شرکت آب و برق کیش مطرح کرد: لزوم بهره گیری از ظرفیت های ملی برای توسعه زیر ساخت ها و توجه به جامعه محلی
🔴اقتصاد کیش-دکتر سید علی آقازاده؛ مدیرعامل شرکت آب و برق کیش در جریان برگزاری پنجمین نشست با بومیان جزیره کیش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات شرکت آب و برق کیش خصوصا در دوران جنگ تحمیلی سوم بر توجه بر توسعه زیر ساخت ها در حوزه آب و برق جزیره و رفع نیازمندیها و […]
- ارسال توسط : حسین شاملو






